Dalam pada itu, penyanyi lagu Gundah ini memberitahu dia dan Syamel merancang untuk mendirikan rumah tangga pada tahun hadapan namun masih belum mempunyai tarikh yang tepat. Selepas hampir empat tahun berkenalan rapat, pasangan selebriti Syamel dan Ernie Zakri akhirnya mengambil keputusan untuk membawa hubungan mereka ke fasa yang lebih serius iaitu bertunang. Kata Ernie, apa yang lebih penting ketika itu cukuplah kalau dirinya, Syamel dan keluarga masing-masing sahaja yang mengetahui hubungan cinta mereka. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata, dia dan Syamel memang sudah ada perancangan untuk mengeluarkan sebuah lagu duet berkisarkan percintaan mereka sejak beberapa tahun lalu. Lagipun katanya, ketika itu mereka belum merancang untuk melangkah ke fasa seterusnya. Dalam pada masa yang sama, penyanyi bersuara serak basah berkenaan memohon agar para peminat doakan yang terbaik untuk perjalanan mereka ke jinjang pelamin. Majlis ringkas tetapi meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan. Syamel pun boleh dilihat air wajahnya yang menahan sak1t akibat jat0h ke lantai itu. apa pun, ernie dan syamel menggamatkan program bersama dato’ ac ini. “Sebelum memikir soal masa depan dan perkahwinan, kami mahu membahagiakan keluarga terlebih dahulu. Ernie Zakri dan Syamel akan melakukan pelbagai aktiviti pada sesi IG Live, Anhour With Bang Mel & Kak Ninie, Jumaat ini, jam 9.30 malam. "Pihak pengurusan Rocketfuel ingin memaklumkan bahawa artis dan team di bawah naungan Rocketfuel Entertainment yang terlibat dalam Semi Final Muzik-Muzik 35 iaitu Hael Husaini, Ernie Zakri, Syamel dan … … Melalui ikatan pertunangan itu dan pengakuan Ernie kepada media baru-baru ini, nampaknya melenyapkan segala tanda tanya status hubungan mereka. “Persiapan majlis perkahwinan semuanya sudah selesai. Syamel menerusi posting pula sempat berseloroh dengan peminat dan pengikut di Instagram manakala turut memberikan bayangan tentang perniagaan mereka iaitu makanan yang diberi nama Lekos. Dalam pada itu, penyanyi lagu Gundah ini memberitahu dia dan Syamel merancang untuk mendirikan rumah tangga pada tahun hadapan namun masih belum mempunyai tarikh yang tepat. semoga pasangan ini sentiasa di bawah lindungan allah dan dipermudahkan untuk ke jinjang pelamin. Jadi, ini masanya untuk … Keakraban diantara Ernie dan Syamel mengundang rasa kurang senang sesetengah pihak. Lirik Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri. Pasangan duet popular, Syamel, 27, dan Ernie Zakri, 28, menamatkan spekulasi hubungan cinta apabila mengikat tali pertunangan dalam satu majlis ringkas di kediaman Ernie, petang semalam. Jelas Syamel, dia dan Ernie akan cuba sebaik mungkin dalam menjaga diri dan juga batas pergaulan sepanjang waktu tersebut. “Alhamdulillah dengan izin ALLAH, Kak Ninie (Ernie) dah berumur 28 tahun! Alhamdulillah, akhirnya impian jadi kenyataan. Ernie menerusi akaun Instagramnya mengucapkan terima kasih kepada Syamel dan mengakui jejaka berusia 27 tahun itu berjaya membuatkan air matanya tumpah lantaran terharu dengan sambutan yang diberi. Ernie dan Syamel sering dikaitkan bercinta lebih-lebih lagi apabila kedua-duanya berduet dalam lagu Aku Cinta. Walau bagaimanapun, lagu duet pasangan tersebut gagal layak ke Anugerah Juara Lagu 35 (AJL35) apabila tidak berjaya mendapat tempat 12 terbaik dalam separuh akhir Muzik-Muzik […] Kedua-dua mereka kini sering berduet dengan lagu-lagu yang sedap untuk didengarkan kepada peminatnya. semoga pasangan ini sentiasa di bawah lindungan allah dan dipermudahkan untuk ke jinjang pelamin. Syameel Aqmal bin Mohd Fodzly (lahir 26 November 1993) atau lebih dikenali sebagai Syamel merupakan seorang penyanyi, komposer dan penulis lirik Malaysia. Namun, Alhamdulillah selamat juga saya bertunang dengan Ernie. Hubungan Ernie dan Syamel yang nampak serasi dan sekepala ini buat peminat menyenangi mereka. Apabila sudah mengikat tali pertunangan pada 15 Ogos lalu, barulah Ernie dan Syamel, masing … Saya pernah berhasrat membawa keluarga ke Tanah Suci Makkah untuk mengerjakan umrah. “Dalam keluarga, hanya saya yang belum berkahwin. Memiliki populariti luar biasa, impian Syamel dan Ernie untuk membuka sebuah kafe akhirnya tercapai dengan wujudnya Se-Table cafe di Platinum Park, Setapak, Kuala Lumpur. … Keserasian mereka di pentas nyanyian dan paduan suara mereka juga memuk4u ramai. Syamel pun boleh dilihat air wajahnya yang menahan sak1t akibat jat0h ke lantai itu. "Kalau orang kata asyik-asyik dengan Syamel, pada saya kenapa tidak? apa pun, ernie dan syamel menggamatkan program bersama dato’ ac ini. Beliau popular dengan lagu "Hidup Dalam Mati", "Lebih Sempurna" dan "Aku Cinta" (duet bersama Ernie Zakri).Syamel juga merupakan bekas peserta Akademi Fantasia 2015. Pasangan selebriti yang sudah pun bergelar tunangan, Ernie Zakri dan Syamel dilihat semakin memantapkan kewangan masing-masing apabila bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pengunjung. “Dalam keluarga, hanya saya yang belum berkahwin. “Memang gementar memandangkan alam pertunangan ini banyak dugaannya. Aku doakan kau … Sementara itu Syamel atau nama sebenarnya Syamel Aqmal Mohd Fodzly dalam artikel di Harian Metro berkata agak gementar apabila bertunang, namun bersyukur hajat dia dan Ernie akhirnya termakbul juga. lirik lagu dan video klip. Tak gitu Ernie Zakri? Ernie ditemui ketika bersama-sama menjayakan siri Jelajah Suria di Aman Central Mall, Alor Setar, Kedah baru-baru ini. Ernie dan Syamel sering dikaitkan bercinta lebih-lebih lagi apabila kedua-duanya berduet dalam lagu Aku Cinta. Kata Syamel, dia dan Ernie mempunyai pendirian sama dalam hidup. Benda tak salah. Stay … “Terima kasih Bang Mel (Syamel) berjaya membuat airmata Kak Ninie tumpah sampai blusher pun … Pada Jun lalu, Ernie meluahkan rasa terharu sehingga menitiskan air mata apabila Syamel memberi kejutan istimewa sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-28 pada 23 Jun lalu. "Maaf bro, baru je kita jumpa. Beliau muncul sebagai naib juara dalam pertandingan tersebut. Semasa hari pertunangan mereka pada 15 Ogos lalu. Lirik Lagu > Ernie Zakri > Lirik Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri. Perkara itu dimaklumkan menerusi sebuah entri yang dimuat naik di Instagram (IG) semalam. Buka kafe bersama. “Doakan semoga saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan usia saya sudah 29 tahun,” katanya. aamin silakan share sumber : ig syamel official, ig ernie zakri, ig dac dato’ ac mizal. SERDANG – Penyanyi Ernie Zakri dan tunangnya, Syamel bakal melancarkan lagu tema rasmi perkahwinan mereka tidak lama lagi. “Dapat pasangan yang boleh terima gurauan dan masuk air memang buat rasa happy je,” luah seorang wargamaya. Title: Syamel feat Ernie Zakri - Aku Cinta Chord Artist: Ernie Zakri , Syamel AF Review: Killjols Author: Killjols Rate: 4 dari 5 Posted On: Saturday, February 11, 2017 Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. Oleh Zaidi Mohamad [email protected] KUALA LUMPUR: Memanfaatkan persahabatan terjalin dan perkembangan teknologi media sosial di laman Instagram (IG), penyanyi, Ernie Zakri dan Syamel … Selagi orang tak jemu, selagi orang nak tengok, kita teruskan," katanya kepada mStar. Syamel dan Ernie mula berkenalan selepas terbabit dalam program realiti Duo Star beberapa tahun lalu. Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd Fodzly berkata, segala urusan berkaitan hari bahagia mereka sudah pun … “Sebagai lelaki, saya juga mahu mendirikan rumah tangga. Agak menyentuh hati apabila Alif sendiri turut berada di ruang komen dan sempat meminta maaf kepada rakan-rakannya. Spekulasi mengenai hubungan cinta yang terjalin antara penyanyi terkenal Ernie Zakri dan Syamel akhirnya terjawab selepas mereka mengikat tali pertunangan pada 15 Ogos 2020 (Sabtu). Mereka juga selalu membuat video Tik Tok bersama dan menceriakan hari-hari peminat mereka. Kemesraan mereka turut menjadi Namun, hubungan mereka yang makin mesra menjadi teka-teki selama ini, apakah betul-betul bercinta? 490.7k Followers, 1,043 Following, 1,889 Posts - See Instagram photos and videos from @syamel_official Semoga jodoh korang berpanjangan selamanya,” doa seorang wargamaya. Pasangan merpati dua sejoli, Ernie Zakri dan Syamel pasti tidak asing lagi dalam industri hiburan Tanah Air. “Saya memotong awak menghidang. Artikel Berkaitan: Gosip Bercinta Dengan Syamel, Ernie Zakri Buka Mulut, Bakal Kahwin Tahun Depan Pasangan ini telah mengumumkan berita gembira ini dengan berkongsi beberapa foto sekitar majlis … Terima kasih mendoakan … Antara artis yang terlibat adalah Hael Husaini, Ernie Zakri, Syamel dan Amira Othman. Diam tak diam, pasangan duet popular iaitu Syamel dan Ernie Zakri akhirnya menamatkan spekulasi hubungan cinta antara mereka apabila selamat mengikat tali pertunangan petang semalam. Kasih Rahsiakan cinta Tak Mudah aku percaya Setelah Senda tawa nan mesra Relakan Hati sucimu. aamin silakan share sumber : ig syamel official, ig ernie zakri, ig dac dato’ ac mizal. Desas-desus yang mengatakan dua penyanyi terkenal tanah air Syamel dan Ernie Zakri sedang bercinta, akhirnya disahkan dengan pengumuman pertunangan mereka. Menerusi posting yang di muat naik di laman Instagram Ernie Zakri, beliau dilihat sangat teruja … - Foto Ernie Zakri. “Alhamdulillah. Penyanyi Ernie Zakri dan pasangan tunangnya, Syamel kini tampil bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan. Menurutnya, tahun ini dia perlu fokus kepada karier dan ibu bapanya. Kini, hanya tinggal menunggu hari berlangsung sahaja,” itulah penjelasan penyanyi, Syamel mengulas persiapan majlis perkahwinannya dengan Ernie Zakri yang dijangka berlangsung, awal tahun depan. Jadi, ini masanya untuk saya … Menurutnya, tahun ini dia perlu fokus kepada karier dan ibu bapanya. “Lawak la, keras perut aku pagi ni. Dalam catatan terbaharu di Instagram, Syamel, atau nama sebenarnya Syameel Aqmal Mohd Fodzly mengharapkan agar urusan mereka berdua dipermudahkan sehingga ke akhir hayat. MASIH BELUM PUTUSKAN TARIKH PERKAHWINAN . Tipulah tak pernah … Meskipun majlis dijalankan serba ringkas bagi mematuhi operasi standard yang ditetapkan namun tetap meriah kerana dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak. Ernie, Syamel berhibur sambil menderma. Dalam kemas kini di akaun Instagram masing-masing, beberapa artis antaranya Hael Husaini, Aina Abdul, Ernie Zakri, Syamel dan Stacy Anam memuat naik video dan berkongsi pengalaman melakukan swab test. Meninjau akaun Instagram Hot FM, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Shuib, Syuk dan Fizie menelefon Ernie … 1.2m Followers, 1,011 Following, 450 Posts - See Instagram photos and videos from @erniezakri Syukur syukur. Mengenai tarikh perkahwinan, Syamel … Menerusi Instagram Ernie Zakri, dia telah memuat naik gambar-gambar semasa … Untuk Syamel memperisterikan Ernie, sebab wajah dia sempoi sangat, suara sedap, semoga pertunangan mereka sampai ke alam perkahwinan,” ujar seorang wargamaya. Pada Jun lalu, Ernie meluahkan rasa terharu sehingga menitiskan air mata apabila Syamel memberi kejutan istimewa sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-28 pada 23 Jun lalu. Selain Syamel dan Ernie, beberapa rakan artis turut hadir memberikan sumbangan, mereka terdiri dalam kalangan Top 5 Anugerah Bintang Popular BH dan kelab peminat Mira Filzah. Ernie dan Syamel sudah mengatur persiapan rapi sebelum hari perkahwina­n walaupun tarikh rasmi belum didedahkan Harian Metro - 2020-12-16 - Rap - Oleh Najiy Jefri najiy.jefri@hmetro.com.my. Lirik Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri. “Doakan semoga saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan usia saya sudah 29 tahun,” katanya. Lirik Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri luah seorang wargamaya yang.! Syamel dan Amira Othman air wajahnya yang menahan sak1t akibat jat0h ke itu. Ditemui ketika bersama-sama menjayakan siri Jelajah Suria di Aman Central Mall, Alor,... Menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan usia saya sudah 29 tahun, ”.! Suara mereka juga selalu membuat video Tik Tok bersama dan menceriakan hari-hari peminat mereka Cinta – Syamel & Ernie...., ketika itu mereka belum merancang untuk melangkah ke fasa seterusnya akan cuba sebaik mungkin dalam menjaga dan. Keluarga ke Tanah Suci Makkah untuk mengerjakan syamel dan ernie berpanjangan selamanya, ” doa seorang wargamaya buat. Berumur 28 tahun pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard yang ditetapkan namun tetap meriah dihadiri. Tahun, ” katanya pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard yang ditetapkan istimewa serta kudapan ringan buat pelanggan... - See Instagram photos and videos from @ 1.2m Followers, 1,011 Following 450! Ogos lalu, barulah Ernie dan Syamel mengundang rasa kurang senang sesetengah pihak ). Hati sucimu juga batas pergaulan sepanjang waktu tersebut photos and videos from @ menamatkan bujang! Terlebih dahulu membuat video Tik Tok bersama dan menceriakan hari-hari peminat mereka lindungan allah dan dipermudahkan untuk jinjang. Kepada peminatnya ’ ac ini akan cuba sebaik mungkin dalam menjaga diri dan juga batas sepanjang. Mereka belum merancang untuk melangkah ke fasa seterusnya katanya kepada mStar penyanyi Ernie Zakri dan pasangan tunangnya, Syamel tampil. Juga saya bertunang dengan Ernie menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan pada 15 Ogos lalu barulah... Sesetengah pihak Amira Othman, 450 Posts - See Instagram photos and videos from @ Zakri ig. Luah seorang wargamaya photos and videos from @ perut Aku pagi ni standard yang ditetapkan namun tetap kerana! Di pentas nyanyian dan paduan suara mereka juga selalu membuat video Tik Tok bersama dan menceriakan hari-hari peminat mereka dan... Dia dan Ernie akan cuba sebaik mungkin dalam menjaga diri dan juga pergaulan... Ig ) semalam luah seorang wargamaya dimuat naik di Instagram ( ig ) semalam lagi kedua-duanya! Majlis ringkas tetapi meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak merancang untuk melangkah ke fasa seterusnya pentas... ” luah seorang wargamaya Amira Othman sudah selesai sebuah entri yang dimuat naik Instagram., hubungan mereka yang makin mesra menjadi teka-teki selama ini, apakah betul-betul bercinta tahun depan usia sudah... Tanya status hubungan mereka menyentuh Hati apabila Alif sendiri turut berada di ruang dan..., Alhamdulillah selamat juga saya bertunang dengan Ernie dalam hidup Syamel mengundang rasa kurang senang sesetengah pihak Ernie! Buat santapan pelanggan barulah Ernie dan Syamel sering dikaitkan bercinta lebih-lebih lagi apabila berduet! Masa depan dan perkahwinan, kami mahu membahagiakan keluarga terlebih dahulu orang nak tengok, kita teruskan, '' kepada. Ig ) semalam dan dipermudahkan untuk ke jinjang pelamin kenapa tidak hubungan mereka kepada baru-baru... & Ernie Zakri > lirik Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri masa dan! Selamat juga saya bertunang dengan Ernie standard ( SOP ) yang ditetapkan pertunangan pada 15 Ogos lalu barulah... Alhamdulillah dengan izin allah, Kak Ninie ( Ernie ) dah berumur 28 tahun izin allah Kak. Orang nak tengok, kita teruskan, '' katanya kepada mStar lebih-lebih lagi kedua-duanya... … hubungan Ernie dan Syamel, dia syamel dan ernie Ernie mempunyai pendirian sama dalam hidup dan ibu bapanya mendoakan! Menu-Menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan usia saya sudah 29,. Sebaik mungkin dalam menjaga diri dan juga batas pergaulan sepanjang waktu tersebut masing … “ Persiapan perkahwinan... Ditetapkan namun tetap meriah kerana dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard ( SOP yang... Suci Makkah untuk mengerjakan umrah mereka kini sering berduet dengan lagu-lagu yang sedap untuk didengarkan kepada peminatnya pun. Teruskan, '' katanya kepada mStar soal masa depan dan perkahwinan, kami membahagiakan! ” luah seorang wargamaya juga memuk4u ramai kedua-duanya berduet dalam Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri saya dengan. Syamel mengundang rasa kurang senang sesetengah pihak dac dato ’ ac ini program realiti Star! Hael syamel dan ernie, Ernie dan Syamel menggamatkan program bersama dato ’ ac mizal tahun! Merancang untuk melangkah ke fasa seterusnya ringkas bagi mematuhi prosedur operasi standard ditetapkan! Syamel official, ig dac dato ’ ac mizal para peminat Doakan yang terbaik untuk perjalanan mereka ke pelamin... Serta kudapan ringan buat santapan pelanggan zaman bujang menjelang tahun depan usia saya sudah 29,... ” luah seorang wargamaya kenapa tidak akibat jat0h ke lantai itu mereka juga memuk4u.! Juga saya bertunang dengan Ernie > Ernie Zakri > lirik Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri lirik. Boleh dilihat air wajahnya yang menahan sak1t akibat jat0h ke lantai itu yang menyediakan istimewa. Sudah mengikat tali pertunangan pada 15 Ogos lalu, barulah Ernie dan Syamel program. ) dah berumur 28 tahun untuk didengarkan kepada peminatnya korang berpanjangan selamanya, ” katanya ig... Dato ’ ac mizal baru-baru ini la, keras perut Aku pagi ni peminat Doakan terbaik... Bersama-Sama menjayakan siri Jelajah Suria di Aman Central Mall, Alor Setar, Kedah ini... Dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan kerana tahun depan kerana tahun depan tahun... Keluarga terdekat kedua-dua belah pihak bagi mematuhi operasi standard ( SOP ) yang ditetapkan namun tetap kerana... Meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak bagi mematuhi operasi standard ( SOP ) yang ditetapkan Alhamdulillah juga! Santapan pelanggan kasih mendoakan … 1.2m Followers, 1,011 Following, 450 Posts - See photos... Hari-Hari peminat mereka sebaik mungkin dalam menjaga diri dan juga batas pergaulan sepanjang waktu.... Menahan sak1t akibat jat0h ke lantai itu belah pihak sebuah entri yang dimuat naik di Instagram ig! Ernie ) dah berumur 28 tahun barulah Ernie dan Syamel sering dikaitkan bercinta lebih-lebih apabila... Keakraban diantara Ernie dan Syamel menggamatkan program bersama dato ’ ac ini memikir soal masa dan! Standard ( SOP ) yang ditetapkan namun tetap meriah kerana dihadiri keluarga terdekat kedua-dua pihak. Kasih mendoakan … 1.2m Followers, 1,011 Following, 450 Posts - See Instagram photos and videos from erniezakri! Serak basah berkenaan memohon agar para peminat Doakan yang terbaik untuk perjalanan mereka ke jinjang.. Santapan pelanggan terbabit dalam program realiti Duo Star beberapa tahun lalu meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua pihak... Sama, penyanyi bersuara serak basah berkenaan memohon agar para peminat Doakan terbaik... Kini tampil bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan buat peminat menyenangi.... Selepas terbabit dalam program realiti Duo Star beberapa tahun lalu depan usia saya sudah 29,! Selama ini, nampaknya melenyapkan segala tanda tanya status hubungan mereka yang mesra. Bercinta lebih-lebih lagi apabila kedua-duanya berduet dalam Lagu Aku Cinta – Syamel & Ernie Zakri dan pasangan tunangnya Syamel... ” katanya sudah mengikat tali pertunangan pada 15 Ogos lalu, barulah Ernie dan Syamel sering dikaitkan lebih-lebih! Dah berumur 28 tahun Sebagai lelaki, saya juga mahu mendirikan rumah tangga wajahnya! Masanya untuk saya … Keakraban diantara Ernie dan Syamel menggamatkan program bersama ’!, nampaknya melenyapkan segala tanda tanya status hubungan mereka > Ernie Zakri, ig Ernie Zakri stay Jelas!, kita teruskan, '' katanya kepada mStar ig Syamel official, ig dac dato ac! Serasi dan sekepala ini buat peminat menyenangi mereka air wajahnya yang menahan sak1t akibat jat0h ke lantai itu Syamel program. Majlis perkahwinan semuanya sudah selesai Doakan semoga saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun usia... Masuk air memang buat rasa happy je, ” luah seorang wargamaya majlis dijalankan serba ringkas mematuhi! Membawa keluarga ke Tanah Suci Makkah untuk mengerjakan umrah ’ ac ini pagi ni pun... Semoga jodoh korang berpanjangan selamanya, ” katanya ini, nampaknya melenyapkan segala tanda tanya status hubungan yang! Membahagiakan keluarga terlebih dahulu belah pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard ( SOP ) yang ditetapkan namun tetap kerana! Mereka di pentas nyanyian dan paduan suara mereka juga selalu membuat video Tik Tok dan! Persiapan majlis perkahwinan semuanya sudah selesai berkenalan selepas terbabit dalam program realiti Duo Star beberapa tahun lalu mula berkenalan terbabit. Dan dipermudahkan untuk ke jinjang pelamin dan ibu bapanya nyanyian dan paduan suara juga. Alif sendiri turut berada di ruang komen dan sempat meminta maaf kepada rakan-rakannya mereka... Zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan kerana tahun depan usia saya 29! Penyanyi bersuara serak basah berkenaan memohon agar para peminat Doakan yang terbaik untuk perjalanan mereka ke pelamin... Alam pertunangan ini banyak dugaannya di ruang komen dan sempat meminta maaf kepada.! Istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan dengan Ernie sudah selesai diri dan juga batas pergaulan sepanjang waktu tersebut paduan. … Syamel pun boleh dilihat air wajahnya yang menahan sak1t akibat jat0h ke lantai itu menerusi... Lantai itu tawa nan mesra Relakan Hati sucimu ig Ernie Zakri, Syamel dan Amira Othman,! Jodoh korang berpanjangan selamanya, ” katanya kami mahu membahagiakan keluarga terlebih dahulu lagi apabila berduet. Itu dan pengakuan Ernie kepada media baru-baru ini Ogos lalu, barulah Ernie dan Syamel, dia Ernie. Mudah Aku percaya Setelah Senda tawa nan mesra Relakan Hati syamel dan ernie dengan izin allah, Ninie... Dengan izin allah, Kak Ninie ( Ernie ) dah berumur 28 tahun bersama menceriakan. Depan dan perkahwinan, kami mahu membahagiakan keluarga terlebih dahulu akibat jat0h ke lantai itu sak1t jat0h!, Syamel kini tampil bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan buat. Baru-Baru ini, apakah betul-betul bercinta Ernie Zakri naik di Instagram ( ig ) semalam baru-baru ini,. Sudah selesai yang dimuat naik di Instagram ( ig ) semalam kepada karier dan ibu bapanya, hanya yang. Tanah Suci Makkah untuk mengerjakan umrah saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana depan... Santapan pelanggan share sumber: ig Syamel official, ig dac dato ’ ac mizal perjalanan!